Reklamacja - Mind Active Speed Up - suplement diety
Instagram - logo

Reklamacja

Reklamacje

Zakres naszej odpowiedzialności, jeżeli sprzedany przez nas produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Zobowiązujemy się dostarczyć produkt bez wad.

Jeśli jednak uznasz, że produkt jest wadliwy możesz złożyć reklamację w następującej formie:

  • pisemnie na adres: ul. księdza Wawrzyniaka 13, 63-600 Kępno,
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@mindactive.pl;

W opisie reklamacji prosimy podać:

  • informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady
  • żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży
  • danych kontaktowych składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku, gdy uznamy reklamację poprosimy Cię o dostarczenie Produktu do nas na adres ul. księdza Wawrzyniaka 13, 63-600 Kępno.

Kontakt

Zadzwoń: 691 705 798
Zadzwoń: 508 997 351

Napisz: sklep@mindactive.pl

pn - pt: 8:00 - 16:00, sb: 9:00 - 13:00

Podmiot odpowiedzialny:
Prestige Nutrition Sp. z o.o.

Facebook